.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماينده قلابي مجلس كلاهبردار بود

مردي كه با ادعاي نمايندگي مجلس اقدام به كلاهبرداري ميلياردي كرده بود روانه زندان شد.

اين متهم 41 ساله كه در حال حاضر به دستور اميراسمعيل رضوانفر داديار چهارم دادسراي جنايي تهران در زندان به سر مي‌برد با سوءاستفاده از شباهت اسمي با يكي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در شهرهاي بوشهر، كرمانشاه، تبريز و خارك از مردم كلاهبرداري كرده است.

رضوانفر در مورد نحوه دستگيري اين متهم گفت: اين مرد به صورت اتفاقي و پس از يك تصادف از سوي ماموران شناسايي و دستگير شد، اين مرد در تصادفي كه سال گذشته اتفاق افتاد پس از بازرسي خودرواش چند برگ كه به مهر و امضاي مسوولان مهم دولتي رسيده بود به دست آمد به اين ترتيب او به پايگاه يكم آگاهي تهران انتقال يافت.

تحقيقات در مورد اوراق كشف شده آغاز شد و معلوم شد همه اسناد به دست آمده جعلي است، در آن زمان بود كه پرونده براي رسيدگي قضايي به دادسراي جنايي تهران برده شد و داديار شعبه چهارم پس از بررسي‌هاي اوليه دستور بازداشت او را صادر كرد.

با ادامه بررسي‌ها معلوم شد اين مرد شاكياني در شهرهاي مختلف دارد اما با توجه به جعل عنوان ماموران موفق به شناسايي و دستگيري او نشده‌اند.

به اين ترتيب پرونده در دادسراي جنايي تهران جمع شد تا تحقيقات در مورد جرائم اين مرد به‌طور تخصصي آغاز شود.

داديار رضوانفر روز گذشته در مورد جرائم اين مرد گفت: او در اكثر موارد قراردادهاي كلاني با افراد حقيقي و حقوقي بسته است و بيشتر قراردادها نيز در رابطه با خريد اجناس مختلف از دولت و فروش آن به طرف قرارداد است.

در ادامه تحقيقات اداره كلاهبرداري پليس آگاهي تهران معلوم شد متهم دستگير شده در برخي موارد نيز با جعل اسناد مسوولان ارگان‌هاي مختلف اقدام به خريد مزايده‌ها كرده است و پس از خريد ضايعات نيروگاه‌هسته‌اي بوشهر آنها را به قيمت بالاتر فروخته است.

در حال حاضر نيز اين متهم در زندان به سر مي‌برد و تحقيقات براي تكميل اين جاعل كه با اقدامات مجرمانه خود ميلياردها تومان كلاهبرداري كرده ادامه دارد./
اعتمادملي


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.054 seconds.